Działamy od 1989 roku!
Ponad trzydzieści lat doświadczenia
na rynku urządzeń biurowych

O naszej firmie

Historia naszej firmy sięga 1989 roku. Jako jedni z pierwszych na terenie Polski północno-wschodniej uruchomiliśmy salon sprzedaży kserokopiarek wraz z autoryzowanym serwisem sprzętu biurowego. Od przeszło trzydziestu lat specjalizujemy się w zakresie sprzedaży i wynajmu kopiarek cyfrowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. W naszej ofercie znajdują się wielofunkcyjne urządzenia drukujące, skanery, drukarki, kopiarki, niszczarki, bindownice, telefony stacjonarne. Nasz asortyment to także bogata oferta multimediów. Szeroki wybór tablic i monitorów multimedialnych, rzutników, wizualizerów, robotów i  sprzętu do laboratoriów cyfrowych. 

Doświadczenie i zaufanie

Naszym osiągnięciem jest zbudowanie największego na Warmii i Mazurach wyspecjalizowanego serwisu urządzeń biurowych. Spotkaliśmy się z uznaniem kilkuset podmiotów z regionu Warmii i Mazur.  Wśród nich znajdują się m.in. urzędy administracji publicznej, instytucje państwowe, firmy prywatne, placówki służby zdrowia i instytucje oświatowe. Wieloletnie doświadczenie w branży i ciągłe szkolenia czynią naszą kadrę zespołem nieprzeciętnych specjalistów. To fachowcy z pasją, którzy doradzą Państwu w wyborze najlepszego rozwiązania w zakresie zakupu, wynajmu i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych.

Nasze referencje