Działamy od 1989 roku! Ponad trzydzieści lat doświadczeniana rynku urządzeń biurowych
Historia naszej firmy sięga 1989 roku. Jako jedni z pierwszych na terenie Polski północno-wschodniej uruchomiliśmy salon sprzedaży kserokopiarek wraz z autoryzowanym serwisem sprzętu biurowego. Od przeszło trzydziestu lat specjalizujemy się w zakresie sprzedaży i wynajmu kopiarek, drukarekh oraz urządzeń wielofunkcyjnych. W naszej ofercie znajdują się kopiarki, drukarki, wielofunkcyjne urządzenia drukujące, systemy zarządzania wydrukiem niszczarki dokumentów, bindownice. Nasz asortyment to także bogata oferta multimediów, tablic i monitorów multimedialnych, rzutników, wizualizerów i sprzętu do laboratoriów cyfrowych.
Naszym osiągnięciem jest zbudowanie największego na Warmii i Mazurach wyspecjalizowanego serwisu urządzeń biurowych. Spotkaliśmy się z uznaniem kilkuset podmiotów z regionu Warmii i Mazur. Wśród nich znajdują się m.in. urzędy administracji publicznej, instytucje państwowe, firmy prywatne, placówki służby zdrowia i instytucje oświatowe. Wieloletnie doświadczenie w branży i ciągłe szkolenia czynią naszą kadrę zespołem nieprzeciętnych specjalistów. To fachowcy z pasją, którzy doradzą Państwu w wyborze najlepszego rozwiązania w zakresie zakupu, wynajmu i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych.