Działamy od 1989 roku!
Ponad trzydzieści lat doświadczenia
na rynku urządzeń biurowych

Historia naszej firmy sięga 1989 roku. Jako jedni z pierwszych na terenie Polski północno-wschodniej uruchomiliśmy salon sprzedaży kserokopiarek wraz z autoryzowanym serwisem sprzętu biurowego. 

Od przeszło trzydziestu lat specjalizujemy się w zakresie sprzedaży i wynajmu kopiarek, drukarekh oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 

W naszej ofercie znajdują się kopiarki, drukarki, wielofunkcyjne urządzenia drukujące, systemy zarządzania wydrukiem niszczarki dokumentów, bindownice. Nasz asortyment to także bogata oferta multimediów, tablic i monitorów multimedialnych, rzutników, wizualizerów i  sprzętu do laboratoriów cyfrowych. 

Doświadczenie i zaufanie

Naszym osiągnięciem jest zbudowanie największego na Warmii i Mazurach wyspecjalizowanego serwisu urządzeń biurowych. 

Spotkaliśmy się z uznaniem kilkuset podmiotów z regionu Warmii i Mazur.  Wśród nich znajdują się m.in. urzędy administracji publicznej, instytucje państwowe, firmy prywatne, placówki służby zdrowia i instytucje oświatowe.

Wieloletnie doświadczenie w branży i ciągłe szkolenia czynią naszą kadrę zespołem nieprzeciętnych specjalistów. To fachowcy z pasją, którzy doradzą Państwu w wyborze najlepszego rozwiązania w zakresie zakupu, wynajmu i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych.

Nasze referencje